10 Kelakuan Glamour dan Gila Anak Muda Kaya Raya di Arab Saudi

Mendengar Arab Saudi, kita pasti teringat Mekah dan Madinah. Dua bandar suci untuk umat Islam sedunia. Gambaran Arab Saudi yang penuh rasa ‘agama memang nampak di sana. Tapi sebenarnya, tingkah laku dan aktiviti anak muda di Arab Saudi tak jauh berbeza daripada kehidupan mewah di bandar-bandar besar dunia lain pun malah lagi tak betul rasanya. Mulai dari keretanya yang sangat mewah, membimbit senjata api, sehingga koleksi haiwan kesayangan mereka yang ‘ekstrem’ uhhh macam-macam.. mari kita tengok satu-satu.

Ya memang wajar lakan, mereka anak-anak muda yang kaya-raya. Entah kerabat dengan raja, atau kerana memang ibu bapanya pengusaha kaya. Satu perkara yang jelas, menarik untuk disemak tingkah laku anak muda yang gila-gila ini di Arab Saudi dikutip dari Daily Mail dan di Instagram Rich Kids of Saudi. Mari kita semak sama-sama …

Gambar pertama, salah satu standard kekayaan di Saudi adalah pengumpul senjata api. Ngeri pulak tengok senjata yang mereka pengang.. kau ada ke?…

Kalau kita pegang duit ribu-ribu RM rasanya dah cukup senang. Kalau mereka pegang emas jongkongmacam dalam gambar tu biasa je. Ini kira duit mereka yang biasa tau. Hehehe …

Kereta peribadi sudah pekara biasa, anak-anak muda Arab Saudi ni pakai jet peribadi bang. Standard kaya di Arab mesti ada jet peribadi tau. Baru GLAMOUR Hehehe …

Bezanya generasi muda di Arab dengan di MALAYSIA. Kalau di MALAYSIA melihara haiwan kalau tak kucing mesti anjing tapi kalau di Arab melihara singa atau cheetah. Tengok gambar tu singa jadi mainan di sana tau.. kau kucing jer …

Berani betul budak ni. Ini Harimau dah jadi macam sofa empuk je buat bersandar. Ini binatang pet peliharaan sendiri tau , kau macamana.. ada berani ke, setakat kucing apa barang …

Hot!!!  Ada Unsur Penipuan Ke Dalam Kaedah Pengiraan Harga Minyak Mingguan?

Arena perlumbaan kereta bukan lagi di jalan raya ataupun litar, melainkan di gurun pasir. Memang orang kaya fikirannya sudah difahami orang-orang awam ada masalah sikit, ye la kalau rosak keta mahal tu pun pegi jela repair.. duitkan banyak!

Selain singa dan harimau, cheetah pun sudah biasa jadi haiwan peliharaan kegemaran di Arab Saudi. Mungkin mereka melihara cheetah levelnya kaya kita melihara kucing. Orang kaya mah bebas nak pelihara apa pun.. lesen mahal boleh bayar. Lantak ler diorangkan.

Ada lagi kegilaan diorang tau KLIK GAMBAR KAT BAWAH

admin