Astaga! Lihat Video Seluar Wanita Ini Melorot Saat Lakukan Simulasi Surfing

Video yang diambil dari youtube ini memperlihatkan seorang perempuan yang mencuba permainan Surfing di Simulasi Surfing Flowrider. Dia mengenakan pakaian mandi semasa mencuba permainan ini.

Ianya bermula apabila Simulasi Surfing @ ombak mula beroperasi dan memainkan arus ombak yang deras. Dengan berbekalkan papan luncur berwarna merah , perempuan ini terus meluncur ke arus ombak sambil diperhatikan oleh pelatih dan penyelamat.

Seluar Wanita Ini Melorot Saat Lakukan Simulasi Surfing

Seluar Wanita Ini Melorot Saat Lakukan Simulasi Surfing

Bagi yang tidak biasa bermain luncur ombak mestinya akan menggunakan posisi menirap supaya tidak jatuh bukan… tetapi nasib tidak menyebelahi dia… arus ombak yang kuat itu terus menolak dia ke belakang..

MALANGNYA SAAT ITU SELUARNYA MULA LUCUT.. ADUH!!! Nasib baik tak terlucut teruskan.. separas lutut sahaja..
Maaf ye kawan-kawan video ini telah disunting supaya tidak merosakkan mata anda…

Tonton Video Seluar Wanita Ini Melorot Saat Lakukan Simulasi Surfing

Selamat .. nasib baik dia tarik seluar dia tu.. kalau tak.. lucut terus lakan…hahahaha. Kalau nak main pakai bikini yang satu set tu baru la selamat.. Untungnya lelaki yang kat bawah tu. Dia jugak penyelamat wanita ini dari dirakam terus.

Moral of stories.. Jangan pakai seluar yang tak sesuai & Jangan nak main kalau tak pandai…Kan dah Malu satu dunia kot tengok.

Hot!!!  Saya 'KUNYIT', Kemukakan Bukti! - Hafiz Hamidun

admin