Ibu Muda Bangga Kongsi Gambar Menyusu Anak Di Facebook

Ibu Muda Bangga Sangat Kongsi Gambar Menyusui Anak Di Facebook | Apalah penyakit jiwa orang muda sekarang ni? Tindakan seorang ibu muda yang berkongsi gambarnya ketika menyusukan bayinya di laman media sosial mendapat kecaman hebat dari natizen. Apa pulak dah ni.

Tidak diketahui dengan jelas identiti ibu muda berkenan,namun sebagian natizen menyifatkan ia nampak keterlaluan,walaupun ibu muda itu terlalu teruja dengan pengalaman pertamanya itu. Lihat apa yang dia kongsi tu…

Bangga Kongsi Gambar Menyusui Anak Di Facebook

Bangga Kongsi Gambar Menyusui Anak Di Facebook

“Kalau ya pun teruja tak payah nak kongsi di laman media sosial bagi semua orang tengok,cukuplah sekedar penulisan tak payah sertakan gambar kata salah seorang pengguna media sosial dalam ruang komen gambar tersebut.

Tidak lama selepas itu datang pula seorang ibu muda yang turut mengongsikan Gambar menyusui bayinya di ruang komen dan menulis “kita pun sama macam awak jugak” Puihhh! ! Apahal.! ! !

Bangga Kongsi Gambar Menyusui Anak Di Facebook

Bangga Kongsi Gambar Menyusui Anak Di Facebook Jugak

Incoming search terms:

Hot!!!  Video Bigo Atress Ariel Tatum Tak Pakai Baju Dalam Ditonton 2 Juta Kali, Aktres Yang Ayu dan Gebu Indonesia

admin